środa, 4 grudnia 2013

Stylizacja "Popular Song"

Cześć kochani, długo nie pisałam, ponieważ zaczęłam poważniej podchodzić do nauki, więc miałam wiele sprawdzianów i kartkówek, do których się zawzięcie uczyłam.
Dzisiaj, na prośbę anonima z ask.fm, dodam post o stylizacji Ari do teledysku "Popular Song".
Ta osoba słucha Ariany i metalu i chciałaby ze sobą to połączyć, a ta piosenka jest odrobinę "mroczna", na pewno bardziej tajemnicza i zagadkowa od pozostałych.


Makijaż i fruzura:
Makijaż w niczym nie różni się od makijażu dziennego Ariany. Usta podkreśliła bardziej wyrazistą szminką, oczy i kontur twarzy tak jak zwykle. Fryzura to codzienna i ulubiona fryzura Ari, w teledysku pół-kucyk jest lekko pochylony w jedną stronę, a włosy wyprostowane.
Strój:
Piękna, czarna sukienka, bardzo rozkloszowana i tj. puszysta (?). Góra opięta, w stokrotkowe wzorki.
Buty to czarne szpilki.
Biżuteria:
Czarny, duży pierścionek oraz srebrny naszyjnik z serduszkiem.

Sukienke możecie znaleźć prawie wszędzie. Byle, by była czarna i rozkloszowana. Propozycja (tanszej nie znalazłam w internecie...):
http://www.izidress.com/ball-gown-strapless-sweetheart-organza-prom-dresses-ed5482.html?izisrccid=71

3 komentarze: