czwartek, 28 listopada 2013

Moje ulubione zdjęcia Ari (part 2)

Cześć kochani!
Jako że pod ostatnim postem, w którym miałam wątpliwości czy jestem wam potrzebna, 2 osoby dodały komentarz że mnie czytają - postanowiłam jak na razie nie przestawać. Jednak bardzo Was proszę, abyście dawali mi znać w komentarzach, czy mnie czytacie, czy podoba Wam się mój blog i posty, co byście zmienili i ogólną opinię. 
Postanowiłam dodać kontynuację ulubionych zdjęć Ariany. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i mnie nie opuścicie! XOXO








3 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog tylko czy moglabys dodawac regularnie posty prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, że w prowadzeniu bloga trzeba być systematycznym, jednak ostatnio mam wrażenie, że pisze tego bloga tylko dla siebie i dlatego posty nie były regularnie.
      Teraz postanowiłam dodawać posty w miare często, ale komentarze motywują do pisania, dlatego proszę Was o wyrażanie opinii. Dziękuję za Twój komentarz, xoxo.

      Usuń