wtorek, 12 listopada 2013

Pokój Cat Valentine.

Bardzo bardzo przepraszam za to, że wczoraj nie dodałam obiecanego posta! Miałam wczoraj gości, więc nie wypadało usiąść przy komputerze i pisać.

Dzisiaj dodam "kontynuację" serii wpisów o serialowej Cat :)
Ten post jest poświęcony jej pokojowi z serialu "Sam&Cat", który ubóstwiam!!


Pokój jest bardzo kolorowy i "słodki"! Ściany są pokryte jasno-fioletową tapetą w kwiaty. Podłogato długowłosy, różowy dywan. Cały pokój jest ozdobiony różnymi dziewczęcymi i dziecinnymi dekoracjami. Łóżko jest jednoosobowe, pościel w odcieniach różu, a nad łóżkiem wisi futrzasta tapeta z sercem i napisem " CAT ".


To zdjęcie pokazuje przybliżenie łóżka. Jak widać jest na nim wiele poduszek i kolorowych pluszaków, co jest bardzo słodkie. Nad łóżkiem są obrazy zwierząt oraz - Sikowitz'a !

Podsumowując: pokój Cat wyglądem przypomina pokój małej dziewczynki, która ciągle się bawi i korzysta z życia (tak samo jak nasza bohaterka).


następny post możliwe, że pojawi się jeszcze dzisiaj, jak będe miała więcej czasu :)
Komentujcie, odwiedzajcie - to dla mnie bardzo dużo znaczy.
XOXO

3 komentarze:

  1. jesu jesu jesu jesu. :* ! dziękuję <3 kocham cie za ten post <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ok :)
      Miło słyszeć <3
      Z przyjemnością opisywałam jej pokój, jest taki słoodki :3

      Usuń
  2. Ojej ten pokój jest cudny ! Dziękuje,że dodałaś taki post,ponieważ zawsze chciałam wiedzieć jak ten pokój dokładnie wygląda i wgl <3 :D :3 :*

    OdpowiedzUsuń