piątek, 8 listopada 2013

Stylizacje #3 -> swetry

Ok, wiem że nie dodaję postów często, ale pewnie rozumiecie, że jest szkoła, dużo nauki, a ja jestem w 2 gimnazjum i jest mi bardzo ciężko, bo nie wyrabiam z materiałem. Dla niektórych wyda się to dziwne, ponieważ już w gimnazjum nie daje rady.. ale tak na prawdę to mam dużo spraw na głowie i szkoła jest takim obciążeniem.

Ogólnie zastanawiam się nad założeniem drugiego bloga, poświęconego bardziej mi. Był by to blog, na którym pokazywałabym np. kosmetyki jakich używam, moje OOTD, DIY itd. nie wiem czy byście chcieli czytać takiego bloga, czy interesowałaby was taka tematyka.

Teraz przejdźmy do dzisiejszej notki. Pokażę wam coś na chłodniejsze dni, czyli swetry w stylu Ariany Grande.
Moje dzisiejsze propozycje są ze sklepu Reserved, ceny są umiarkowane ( ok. 49.99 - 79.99zł)









Moich propozycji nie jest jakoś dużo, ale myślę, że i tak post wam się spodoba. Oczywiście swetry są podlinkowane. Zachęcam do komentowania i odwiedzania mojego bloga :) xoxo

1 komentarz:

  1. Jakdla mnie najlepsze sa wlasnie te osty ze stylizacjami. Ogolnie fajny blog <3

    OdpowiedzUsuń